telefon trzymany w dloni

Usprawnij kontakt z klientem – chatbot na Facebooku

Nie wyrabiasz się z odpisywaniem na wiadomości, ponieważ tak się składa, że pracujesz? Wiesz, że klienci nie lubią czekać, a zwykły autoresponder na zasadzie: „odpowiemy tak szybko, jak będzie to możliwe” po prostu może nie wystarczyć. Jak sprawnie odpowiadać na zapytania klientów i tym samym zdobyć przewagę nad konkurencją, dowiesz się z tego artykułu. 

Z pomocą sztucznej inteligencji komunikacja z klientem weszła na wyższy poziom – boty przejęły dotychczasowe funkcje ludzi, zapewniając szybki i bezpośredni kontakt marki z klientem i klienta z marką. No dobrze, ale po co Ci ten robot? Chatbot rozwiązuje problem stale rosnącej liczby zapytań od klientów, wysyłanych poprzez komunikator  Messenger na Facebooku, dlatego już nie musisz sam odpowiadać na pytania. 

Chatbot, a realny konsultant

Jakie są różnice między obsługą zapytań przez chatbota, a realnego konsultanta?

CHATBOT:

  • obsługuje przychodzące zapytania przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu
  • błyskawicznie odpowiada na najprostsze, standardowe pytania
  • gwarancja niższych kosztów obsługi klientów > chatbot może przesiewać pytania, przekierowując te bardziej szczegółowe do konsultantów

KONSULTANT:

  • jest dostępny zazwyczaj w godzinach pracy
  • długi czas oczekiwania na każdą odpowiedź, niezależnie od stopnia skomplikowania pytania
  • wysokie koszty utrzymania wielu konsultantów > wydatki rosną wraz ze wzrostem popularności profilu

Chcesz zobaczyć, jak działa nasz bot? Czatuj w Messengerze! Możesz to zrobić na telefonie lub komputerze.

Korzyści dla Ciebie

  • szybka i sprawna reakcja na zapytania klientów
  • prowadzenie komunikacji kanałem, który jest doskonale znanym użytkownikom
  • możliwość pełnej konfiguracji bota, w zależności od Twoich potrzeb
  • oszczędność czasu i kosztów związanych z moderacją odpowiedzi
  • szybsza obsługa złożonych zamówień
  • budowanie wizerunku nowoczesnej firmy

Korzyści dla klienta

  • szybka odpowiedź na pytania i wątpliwości
  • szybki dostęp do oferty
  • prowadzenie rozmowy w używanej aplikacji

Podsumowanie

Automatyzacja procesów to jeden z kluczowych elementów biznesu w dzisiejszych czasach. Dlatego nie zmarnuj tego! Jeżeli już ktoś pofatygował się wejść na Twoją firmową stronę, wykorzystaj to! A jeśli chcesz skutecznie reklamować się w mediach społecznościowych, skontaktuj się z nami. Zainstalujemy i skonfigurujemy wydajnego chatbota na Twoim fanpage’u.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *